2016. december 29., csütörtök

Nokia Lumia 1020 41MP-es kamera - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Eladó Nokia Lumia 1020!
Kamerában nincs versenytársa! A 41MP magáért beszél. 2014 májusán vásároltam. Mivel mindig lencsevédős tokban hordtam, ezért a hátlapja és a kamera lencséje hibátlan. Eredeti dobozában vehető át.
Sajnos olyan akkumulátort adtak hozzá, amit nem lehetett bedugni a konnektorba, mert más foglalata volt, de adok egy Samsungos töltőt, ha az megfelel. Az eredeti füllhallgatót én ki szoktam dobni, mert kritikán aluli minőségűek szoktak lenni, de szintén adok egy Samsung headsetet kárpótlásul, ami szépen szól, ha jól emlékszem kb. 3ezer forintba került.
Továbbá két extra lencsevédős tok is benne foglaltatik ebben az árban, a világosbarnán vannak kisebb hibák, mert azt használtam rendszeresen, de a fekete tok teljesen új.
A készülék képernyőjén egy sérülés van, ami egy keresztirányú repedés, de használat közben ez alig észrevehető. Az utolsó képen megvilágítva lehet látni. Funkcionálisan hibátlanul működik.

Jelenlegi ára: 35 000 Ft
Az aukció vége: 2017-01-11 11:13 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése