2018. október 23., kedd

Mini usb pendrive alakú kamera mozgásdetektoros videó fotó hang - Jelenlegi ára: 1 Ft

Mini usb pendrive alakú kamera mozgásdetektoros videó fotó hang felvétel 
Rezgéssel is jelzi a funkciókat
MEMÓRIA KÁRTYA NEM TARTOZÉK BELSŐ MEMÓRIÁT NEM TARTALMAZZ 
1. Video formátum: AVI, felbontást: 720 * 480 pixel, 24-30fps
2. Video kódolás: M-JPEG 
3. Play szoftver: az operációs rendszer jön, vagy video lejátszó szoftver a mainstream 
4. Picture formátum: JPG 1600 * 1200 pixel 
5. Image: 5M pix 
6. Image: 4: 3
7. Support külön hangrögzítő, hang formátum: WAV 
8. Support rendszer: Win 2000/XP/Vista 32, Win 7, Mac OS 
9. Battery kapacitás: 300mAh 
10. Müködésidő: kb 120 perc 
11. Charging feszültség: DC 5V 
12. Interface típusa: Mini 4 tűs USB 
13. Battery típusa: r lítium 
14. Memory: Támogatás külső TF kártyával akár 16 GB-os (nem tartalmazza)
 Tartozékok:
1 x USB kábel 
Szin: FEKETE
A terméket én nem tudtam beüzemelni
Lehet, hogy én voltam szerencsétlen, mert új a termék, de nálam nem működött, ezért HIBÁSKÉNT árulom, ezért az 1Ft-os induló ár.
Tehát vagy hibátlan vagy hibás
Én nem értek hozzá olyan vegye meg aki ért hozzá és esetlegesen tudja javítani / használni a terméket
Nekem nincs is felszerelésem az esetleges javításához csak olyan vegye meg aki ért hozzá, megtudja javítani vagy alkatrésznek...


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-11-13 15:46 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése