2019. október 1., kedd

Samsung Galaxy S5Dual 10/9,5, független - Jelenlegi ára: 28 000 Ft


MIELŐTT LICITÁLNÁL, KÉRLEK FELTÉTLENÜL OLVASD VÉGIG AZ ALÁBBIAKAT:
Máshol is hirdetem mielőtt licitet nyomsz, feltétlenül kérdezz rám, nehogy már épp ne legyen meg!  
Felhívom a figyelmed, megkérlek rá, nézz szét a referenciáim között. Én ide ugyanis 2 évente szinte CSAK TELEFONT járok fel meghirdetni. 2 évente, amikor nekem és családomnak újul a hűségnyilatkozatunk.. Én egyenes embernek tartom magam, soha nem szoktam túlozni. Fontosabb nekem annál a gyors és probléma mentes eladás. Elfoglalt vagyok, nem szeretnék erre pazarolni felesleges energiákat. Azaz, ha kényszeres bizalmatklankodó vagy, kérlek, ne is kezdj licitálni. Eddig még soha senkinek nem volt problémája az általam árult mobilokkal illetve azok leírásával. Egyszer egy tok tört el állítólag szállítás közben, amit amúgy sem számoltam az árba.. Volt is belőle hiszti rendesen. Na de a telefonokra soha nem érkezett panasz.. Nyugodtan nézd meg, mennyi ideje árulgatok.  
 
Teljes gyári tartozék + eredeti gyári flip tok + edzett üveg fólia a kijelzőn.   A telefon 10/9, 5, Black, 2 kártyás és kártyafüggetlen.
A telefon egyedüli hibája a képen jól látható. A töltő fedél egy foltba le van pattanva vagy kopva... A teljes króm keret sértetlen, nem pattogzott meg. Ez ugyebár eredetileg betegségük ezeknek a szériáknak... Csak feleslegessé vált, nincs baja.
Nincs villám ár, okkal, aki többet ad, az viszi.

Jelenlegi ára: 28 000 Ft
Az aukció vége: 2019-10-21 22:07 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése