2020. november 1., vasárnap

Sera Fil Bioactive 130 Akvárium külső szűrő. 130 literig. - Jelenlegi ára: 8 500 Ft

Akvárium külső szűrő:  sera Fil bioactive 130
Gyári ajánlás : Max 130 literes akvárium méretig.
300Liter/ óra.
Ára újonnan 31000. - körül mozog.
A szűrő egy 60 literes növényes akváriumot szűrt nálam tökéletesen. 3 hónapja új rotort is raktam bele. A párom nyomására cserélem le. A szűrő tökéletesen működik, viszont ha ki van kapcsolva akkor a fejtömítésnél szivárog belőle a víz. Ez a probléma nem jelentkezik ha be van dugva. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy véletlenül fél napra kihuzva felejtettem. A párom nem tolerálta a kifolyt pár dl vizet : ) (etetés idejére 5 percet ki van huzva az nem gond . ) A szűrő ép, nem repedt/törött. Ezért szerintem egy tömítés csere talán segít. Nekem van tartalékba egy Eheim 2213. Ezért nem akarok foglalkozni vele. Árát is ezért lőttem be ennyire.
Mindkettő szűrőkosár szűrőanyagokkal feltöltve:
Az alsó kosárba Sera Siporax hengerek. A felső kosárban szivacs és perlonvatta lap.
Csomagként postázom előreutalás után 2400. -
Vagy Fox post automatába előre utalás után: 1299. -
Személyesen is átvehető és ki is próbálható Nagykanizsán.
Nézd meg a többi termékemet is. Árulok komplett akvárium szetteket, külső szűrőket.


Jelenlegi ára: 8 500 Ft
Az aukció vége: 2020-11-02 05:09 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése