2020. december 27., vasárnap

Nagyméretű:50x35 cm-es,almazöld színű,kevertszálas anyagú,bármilyen babakocsira:bevásárlóháló - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Eladó egy nagyméretű, almazöld színű, bármilyen babakocsira rátehető bevásárlóháló.
A színe kellemes almazöld, nem hivalkodó, de nyilván nem minden színű babakocsihoz passzoló szín, bár engem a nagy mérete fogott meg, nem pedig a színe. Örültem hogy egy világos színt találtam, mert gyakorlatilag minden üzletben 2 szín volt: fehér vagy fekete. Felcsillant szemem, mikor nem a két szín egyikét mutatta az eladó.
A másik ami fontos volt számomra jó nagy mérete: 50x35 cm.
teljesen tökéletes rá tudtam illeszteni a babakocsira.. Mivel a mai babakocsik elég szélesek, ez nem volt gond.
Az illesztése 1-1 db nagyméretű patenttal történik a babakocsi vázához vagy a tolókarra, kinek hová passzol jobban.
Ha a sportbabakocsit használtam, oda csak ráhelyeztem a tolókarra, felhúztam rá, mert az esernyőre csukásnál így volt kényelmesebb, tehát nem használtam a patentos részt.
Maga az anyaga kevertszálas anyag, mosógépben mosható és pillanatok alatt meg is szárad.
Nagy mérete miatt rengeteg személyes ill. babaholmit bele tudtam pakolni ill. bevásárlásoknál is jól jött a kisebb termékeknek.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a babakocsi bevásárlóhálót !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a szállítási díjat az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 2 300 Ft
Az aukció vége: 2020-12-27 21:38 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése