2021. február 7., vasárnap

Hauck márkájú,kimondottan kagyló formás csecsemőnek való autósülés:0-13 kg-os súlycsoportos - Jelenlegi ára: 14 852 Ft

Eladó egy Hauck márkájú autósülés: 0-13 kg-os súlycsoportos, félgömb formájú kagyló kivitelű.
Nincs benne törésvonal az ülés formáján, kimondottan a modern kagylós kivitelű.
Lengőkaros megoldású. Elöl a karon lévő piros gomb megnyomásával lehet kioldani a kart és hátrahajtani.
3 pontos biztonsági övvel rendelkezik.
A huzata pamut anyagú könnyen mosható, tisztítható. Én a huzat alá plusz szivacsot vettem és odaszabtam, hogy még puhább legyen a csecsemőnek.
Az azonos típusú Hauck babakocsihoz kompatibilis, ha babakocsin akarjuk tolni.
Maga az ülés nagyon széles, kényelmesen elfér benne a gyermek vastagabb ruhában is.
Szép, szinte hibátlan állapotú a huzata, a váz Designes "kagyló" formájú, szabványnak megfelelő.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a csecsemőülést !   Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a  házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 14 852 Ft
Az aukció vége: 2021-02-07 23:51 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése