2021. január 29., péntek

Iphone 8 plusz mobiltelefon megkímélt újszerű - Jelenlegi ára: 99 000 Ft

Eladóvá vált szeretett  készülékem.
2. tulajdonosa  vagyok majdnem 2 éve használom. Jelenleg elcsábúltam és hűtlen lettem a 12-es széria miatt, ezért keresem az új tulajdonost, aki legalább annyira megbecsüli és vigyáz rá mint én. Sajnos a doboza a költözést nem bírta és hősi halált hallt. A Töltőkábele már picit sérült de még semmi gond vele. A töltő fejem sajnos  szintén hősi halott /De követve a környezet tudatos hozzáállását a cégnek ezért egy régebbi töltőadapteremmel használom.... természetesen ezt is küldöm.
Gyönyörű piros színben pompázik.... van egy átlátszó tok és egy újszerű könyvtok is hozzá. Az aksi 86%-os nekem  2-3 napot bír. Mint írtam nagyon kíméletesen volt használva... telefonálás, némi mail nagyon kevés zene unalmas órákon.
Ha valami érdekel írj nyugodtan.

Jelenlegi ára: 99 000 Ft
Az aukció vége: 2021-01-29 19:57 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése